web analytics

«

»

Kopiemy w mrowisku – X-COM AntFarm

włączyć wycieraczki i gaz do dechy...

Jakiś czas temu przyglądaliśmy się powstającemu w studiu Firaxis remake’owi kultowej gry taktycznej X-COM. Po wstępnych oględzinach stwierdziliśmy, że całość zapowiada się wspaniale, a do najciekawszych rozwiązań z cała pewnością należy rozbudowywana przez nas w trakcie gry baza wypadowa, nazwana przez twórców AntFarm. Poza kilkoma screenami i paroma zdaniami rzuconymi w wywiadzie, nie było wtedy jeszcze wiadomo jak dokładnie będzie ona wyglądać, jakie sekcje będziemy mogli dobudowywać i przede wszystkim na jakiej zasadzie będą one funkcjonować.

Na szczęście parę dni temu pojawiło się w sieci kolejne developer diary, w którym to autorzy postanowili wyjaśnić nam kilka istotnych spraw związanych  z rzeczoną „Mrówczą Farmą”.

Powiem szczerze – wraz z każdym ukazującym się materiałem mam coraz większą ochotę dorwać nowego  X-COM’a w swoje macki. Wizja bazy wypadowej w nowej odsłonie gry jest fenomenalna, a sam system jej rozbudowy nie pozostawia w zasadzie nic do dodania. Nie będę tu nawet wspominał o jej wykonaniu, ponieważ… Zresztą sami zobaczcie. Ta struktura wygląda jak żyjący organizm. Wyruszając z TAKIEJ bazy, mogę skopać tyłki kosmitom w każdej galaktyce. :)