web analytics

«

»

Fus Roh Hoooorseeee!

Giń Parszywcu!!

Dawno już nie grałem w Skyrima. Odłożyłem go chwilowo zrobiwszy sobie przerwę na inne tytuły. W końcu ciągłe machanie magicznym kosturem może zmęczyć nawet najwytrwalszego Arcymaga, a notoryczne potykanie się o kieckę potrafi być mocno irytujące na dłuższą metę. Jednak ta wspaniała gra nie pozwala o sobie zapomnieć. Powoli zaczynam nabierać ochoty na powrót do krainy Tamriel, aby znów pełnymi garściami czerpać jej piękno.

Pomimo wielu bardzo przyjemnych rozwiązań, jakich przyszło mi doświadczyć podczas zabawy ze Skyrimem, zawsze brakowało jednej rzeczy. W zasadzie to brakuje ich nieco więcej, ale absencja tej konkretnej była szczególnie dokuczliwa. Mowa tu oczywiście o walce z konia. Za każdym razem, gdy chciałem zatłuc jakiegoś robaka, musiałem nadwyrężać kręgosłup i mozolnie gramolić się z kobyły, a wiecie, magowie raczej nie grzeszą tężyzną fizyczną. Po dłuższej przejażdżce stawało się to więc co najmniej uciążliwe. Na całe szczęście Bethesda postanowiła dopomóc stetryczałym magom oraz podstarzałym wojownikom i w najnowszym paczu do Skyrima dodaje WALKĘ Z GRZBIETU!! (nieoficjalny tytuł pacza: Mokry Sen Kornicka).

Fantastyczna to wiadomość, bowiem konna walka to coś, czego naprawdę cholernie brakowało. Jeżeli dodatkowo dodadzą jeszcze możliwość przywołania spłoszonego konia gwizdnięciem i nie będzie go trzeba szukać po każdej pieszej walce przez pół godziny po krzakach, to będzie już pełnia szczęścia.

Obok tego dodatku, w paczu znajduje się oczywiście gro rozmaitych poprawek, których pełną listę znajdziecie pod spodem.

Cóż, pora chyba więc porządnie oporządzić Mroza, wyszczotkować, założyć suty obrok co by kobyła nie wychudła zbytnio, a następnie gramolić się na grzbiet i pokazać całemu światu kto tu tak naprawdę rządzi. :)

——————————————————————————————————–

1.6 Update (all platforms unless specified)

NEW FEATURES

Mounted Combat – Skyrim now allows you to do melee and ranged combat while riding a horse

BUG FIXES

General stability and memory optimizations
General AI pathfinding optimizations and bug fixes
Optimizations and crash fixes for data leaks
Fixed rare crash with lighting
Fixed crashes related to loading and saving games
Fixed crash with summoned creatures/NPCs
Fixed rare issue where saves would be corrupted
Improved logic for when ranged kill cams are played
Fixed issue with ranged kill cams while killing a dragon
Fixed rare issue with certain ranged kill cams not playing properly
Fixed issue with nirnroot lighting not properly cleaning up
Fixed issue where bow damage was being calculated incorrectly
Fixed rare problem with werewolf kill moves would not finish animating properly
Fixed In “The Break of Dawn” rare issue where Meridia’s Beacon would disappear from player’s inventory
Fixed occasional issue where followers would disappear after player pays off a bounty after committing a crime
Fixed issue where certain creatures and NPCs would fail to respawn properly
Fixed rare issue with dialogue subtitles not displaying properly
Fixed issue with water appearing blurry when loading a saved game after creating a save underwater
Fixed issue where map cursor would occasionally disappear after closing a message box with Kinect enabled  (Xbox 360)
Fixed rare issue with shouts only performing the first level and not other unlocked levels with Kinect enabled  (Xbox 360)
Fixed issue where the shout buttons would stop working properly if users mashed LB and RB during cooldown with Kinect enabled  (Xbox 360)

——————————————————————————————————–