web analytics

«

»

Zasady gry podczas 8-osobowej orgii… w Torchlight 2

steamworkshop_webupload_previewfile_122145850_preview Wakacje w pełni i choć część z nas codziennie przekracza progi swoich fabryk nasze granie nieco przybrało na intensywności. Niedawno padło pierwsze przejście Borderlands 2, dziś wzrok GrastroLegionu et consortes padł na Torchlighta 2. Kolorowo, wesoło, masa lootu i sklepy pełne różnych przedmiotów, które będzie mógł kupić nasz Naczelny Galerianek vel Carnage. Świat Torchlight będzie musiał zmierzyć się z potęgą niemieckiego Blitzkriegu i jeszcze kilku innych sił, dlatego, że… wpadliśmy na szalony pomysł gry w… No właśnie. Doszliśmy do wniosku, że trójkąty i czworokąty w drugiej dekadzie XXI w. są już zdecydowanie passe. Postanowiliśmy iść z duchem czasu i pójść po bandzie. Zdecydowaliśmy zagrać w 8 osób! Żeby wszystko miało ręce i nogi, żeby sobie wzajemnie nie psuć zabawy postanowiliśmy jednak zachować się jak wzorowa jednostka niemiecka – a wiemy, że oni na wszystko mają swój Fall Weiss.

Dlatego poniżej kilka podstawowych reguł gry:

1. Każdy gra nową postacią

2. Jeżeli różnica w lvl będzie większa niż (do ustalenia) to gracz albo czeka na resztę (nie gra) albo gra w singlu żeby nadgonić – nikt nie będzie nikogo ciągnął przez te same lokacje, bo szybko znudzimy się grą – a nie o to chodzi

3. Speedrun = kick z serwera

4. Wybijanie stworów samemu kiedy np reszta czyta questy czy handluje – kick z serwera

5. Wszyscy obligatoryjnie komunikujemy się przez mikrofony via axon – granie z milczkami nas nie interesuje, nie ukrywamy, że gra w GrastroLegionie od dawna stała się tylko pretekstem do miłej pogawędki i sympatycznego spędzenia wspólnie czasu – gry mają sprawiać przede wszystkim przyjemność

6. Wyjątki od powyższych reguł następują po uzgodnieniu z resztą grających, tak żeby sobie nie przeszkadzać w zabawie

7. Obowiązkowo trzeba subskrybować w workshopie mod dla 8 osób (bez tego się po prostu nie da grać)

8. Ze względu na fajne czcionki gramy po angielsku, w wersji polskiej bezpłciowe czcionki i dziwne nazwy zabijają klimat

Nierespektowanie wyżej wymienionych zasad skutkuje – wiadomo czym :)

Wszystkich grających proszę o skomentowanie wyżej wymienionych zasad i ewentualne dalsze sugestie poddane pod dyskusje.

  • wujo444

    Mnie pasuje. Jeśli miałbym wybrać wersję językową, to bardziej się skłaniam do angielskiej – tekstu jest mało i tak.
    Jeśli gramy w zmodyfikowaną wersję, to może dorzućmy jeszcze jakieś? Małe, a przydatne mogą być:
    http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=136387855& – powiększa ekwipunek. Zaręczam, że lootu będzie tyle, że pół gry spędzimy na ogarnianiu inwentory
    http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=139313756& – przedmiotych, których nie możemy używać, zostaną zaznaczone nie iksem, a czerwonym polem. Wygląda na czytelniejsze.

    • ash_22

      http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=136400164&searchtext=

      Zastanowiłbym się nad tym modem. Generalnie zmienia odrobinę summony inżynierów. Brak jest ograniczenia czasowego, i pomagają dopóki nie utracą całego życia. Czyli tak jak w starym Diablo 2. Jeżeli chcemy grać na elite to lepiej go wziąść.

      http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=135164919&searchtext=

      Respec potion czyli, tak jak w Borderlands 2 możliwość resetowania swoich skilli. Niektórzy mogą być znudzeni swoim buildem, albo niezadowoleni z jego efektów. W wersji bez tego moda trzeba robić nową postać, a tak możemy wygodnie eksperymentować.

      • Jolo

        co do summonów nie wypowiadam się, bo nie wiem czy to nie zaburzy balansu, ale ten respec potion mysle ze to dobry pomysł, bo sam przyznam, nie mam pełnego przekonania co do builda

      • wujo444

        wolałbym jednak nie ruszać modów do postaci, a jakieś mniejsze – właśnie jak respec potions.

  • Jolo

    jak dla mnie X jest czytelny… nie wymaga to IMO modyfikacji
    co do ekwipunku tez chyba nie trzeba bedzie, bo niepotrzebny stuff sie wrzuci na peta i wio do sklepu

    • digital_cormac

      Ja też niespecjalnie jestem przekonany do tych modów. Mała kieszeń została zaprojektowana z konkretnych powodów. Zmiany w tego typu rzeczach mogą zachwiać balansem (np. zarobione za dużo kasy z lootu).

      • Kaplus

        Tutaj nie da się zarobić za dużo kasy z lootu. Zwłaszcza jeśli będziemy padać. Ale tak jak pisze Jolo, niepotrzebne rzeczy do peta i do sklepu. Po krótkim czasie i tak pewnie nikt nie będzie oglądał białych itemów tylko od razu do peta, a te dropi najczęściej.

  • kornick

    Koń pyta czy przypadkiem nie zamierzaliście grać w ToR ?

    • Jolo

      tak, ale się nam zmieniło – najpierw zobaczymy tego TORchlighta

  • wujo444

    http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=136235847
    Inny mod powiększający plecak. Mówcie co chcecie – ja nie ogarniam :D tego jest za dużo. Tutaj bardzo rozsądnie nie tylko powiększono go ok 2 razy, ale dodano też zakładkę poświęconą na gemy. Dodatkowo są mniejsze patche – pełne przywracanie skill pointów, nie tylko ostatnich 3, scrolle otwierające skrytki oraz przycisk sortowania przy dzielonej skrytce. Tylko trzeba uważać przy włączaniu, bo za pierwszym razem czyści consumeables w dzielonej (teraz razem ze scrollami, a zakładka jest na gemy) oraz plecak peta.
    http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=136689546
    Potiony i rybki w jednym slocie pakują się po 500 sztuk. Zwłaszcza rybki są wkurzające, ale na potiony tez się przyda.

    • ash_22

      http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=136387855&searchtext=

      Dodałem sobie tego moda do drugiej postaci, jeżeli chodzi o powiększone inventory, i powiem że dla mnie jest to już wystarczające.

      Mod z zaznaczaniem na czerwono który linkowałeś rzeczywiście jest praktyczny i nie spędza się tyle czasu przerzucając przedmioty.

      I najważniejsze – zmniejszyć poziom trudności na veteran. Przekopywanie się przez każdego moba staje się naprawdę nużące, liczy się szybkość i płynność gry. Bez tego hns traci rację bytu. Bossowie zostają mocni a można zrobić więcej niż dwie plansze na grę.

      • wujo444

        Bagmode wrzuciłem już wyżej – ten nie daje aż tyle miejsca (ok 2x vs 10x) ale dzięki przesunięciu gemów na osobną kartę powinien wystarczyć. Podoba mi się ten pomysł z osobną zakładką na gemy, no i można mieć łatwy dostęp do skrzynek (da się wgrać tę modyfikację także osobno).

        Jest jeszcze mod na zmianę niezidentyfikowanych na żółte tło: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=141207060

        Możemy spróbować następnym razem z veteranem, da się to szybko zmieniać, więc czemu nie.

        • ash_22

          Mnie zaś nie przeszkadzają limity na mikstury, 99 w jednym slocie jest wystarczające. Nic nie przeżyje na tyle długo żeby przetrzymać aż do jego skończenia. Natomiast ten drugi mod z inventory może być. Wolałbym w sumie bagmode ale jakby coś to nie widzę przeszkód. Kryształy rzeczywiście są denerwujące w wyszukiwaniu i katalogowaniu, ale jakoś daję radę ;).

  • kornick

    ale bym sobie pograł